واسه دل خودم. . .

واسه دل خودم. . .

پایدار تا پای دار
واسه دل خودم. . .

واسه دل خودم. . .

پایدار تا پای دار

هک شدن سایت هکرهای ایرانی...........((=

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، جوابیه تیم آلفا هکرز در زیر آمده است:

با سلام خدمت تمامی دوستان و اعضای وب سایت iritn.com

با دیدن این خبر در وب سایت شما که حاکی از هک شدن وب سایت گروه Alpha Hackers با آدرس http://www.alphahackers.com بود به عنوان مدیر این گروه بر خودم واجب دانستم که با دادن این نامه شاید تعداد اندکی از حقایق را روشن کنم.

شاید پارسال هر کس با دیدن خبر دیفیس شدن صدها سایت به وجد میامد و پیش خودش افرادی که دست به این کارها میزدند را به عنوان سلاطین دنیای هکینگ تصور میکرد اما الان چطور؟ دیگر همه میدانند که فردی که مثلا تعداد 500 وب سایت را در یک عمل دیفیس میکند نه تنها چیزی از امنیت شبکه نمیداند بلکه در رده بندی هکرها در پایینترین پله و شاید در پست ترین مکان قرار گیرد و یا اصلا در این رده بندی قرار نمیگیرد. پس اینکارها چه سودی برای ایرانیها دارد؟ من که فکر میکنم هیچ سودی ندارد جز اینکه هکرهای ایرانی را به وسیله ای برای خندیدن هکرهای واقعا حرفه ای در کشورهای متفاوت تبدیل میکند و بدتر از آن اینکه با آبروی جمعی از افراد که در ایران به صورت حرفه ای در علم هکینگ در حال پیشرفت هستند نیز بازی میکند.

ممکنه که با زدن این حرف تعدادی از وب سایتهای اطلاع رسانی IT به من خرده بگیرند اما فکر میکنم همین وب سایتها بودند که این افراد را تا به این حد گستاخ کردند و همینها بودند که به جای اینکه از زدن خبرهایی نظیر هک شدن دسته جمعی وب سایتها, بر روی وب سایت خودشان خودداری کنند برعکس خبر را به صورت وسیع منتشر کردند و باعث شدند که این افراد بیش از گذشته در آرزوهای پوچ خود غوطه ور شوند و خود را در سطح بالایی ببینند و با آبروی ایران و ایرانی بازی کنند.

بله, اگر این وب سایتها نبودند که خبر هک شدن صد ها سایت را بر روی وب سایتشان منتشر کنند پس این اخبار به گوش چه کسی میرسید؟ هیچ کس. بله به گوش هیچ کس نمیرسید و آنوقت اینگونه آبروی ایرانیها زیر سوال نمیرفت.

مطمئنم که اکثر شما با شنیدن خبر هک شدن چند زیر دامنه از وب سایت ناسا توسط گروه آشیانه متحیر شدید اما آیا این دلیل بر دانش بالای این افراد است؟ مطمئنا خیر. بلکه افراد بسیاری با شنیدن این خبر به جای حیرت به خنده افتادند. آیا نهایت کاری که یک تیم مثلا هکری در ایران میتواند انجام دهد همین است؟

البته در اینجا قصد ندارم که به بررسی نحوه هک شدن زیر دامنه های ناسا بپردازم و همچنین به هیچ وجه قصد توهین به تیم آشیانه را ندارم چون از این نمونه ها برای مثال زدن فراوان است. اما همیشه این سوال در ذهن من باقی مانده که چرا هیچ وقت در فروم های امنیتی ایران صحبت و بحثی در زمینه پیدا کردن آسیب پذیریها و نوشتن اکسپلویت و کلا مباحثی در زمینه دانش پیشرفته هکینگ موجود نمیباشد؟ چرا فردی که در ایران قصد وارد شدن در این زمینه ها را دارد باید با تروجان هایی مانند magic ps و امثال آن شروع کند و فردی که در آمریکا قصد یادگیری هکینگ را دارد باید از همان ابتدا با روشهای پیشرفته هکینگ آشنا شود؟ بهتر نیست کمی به خود بیاییم و راه حل این مشکل را پیدا کنیم؟

تیم Alpha Hackers هم از همان ابتدا کاری را به صورت حرفه ای شروع کرد و همانطور که شاید خیلی ها میدانند عده ای کثیر از افراد به ظاهر هکر, از همان ابتدا در مقابلش ایستادند و تا میتوانستند زمینه را برای جلوگیری از پیشرفت این تیم فراهم کردند اما با وحدت و هماهنگی افراد گروه نا موفق ماندند و تیم ما بهتر از گدشته به پیشرفت خود ادامه داد و به موفقیتهایی هم رسید. تا اینکه خود این افراد همیشه مزاحم از سر راه تیم کنار رفتند. اما امروز باز هم میبینم که عده ای قصد تکرار تجربیات گذشته دوستانشان را دارند و با انجام کارهایی که نمونه ای از آنها را در تاپیک های گذشته مشاهده کردید تصور میکنند که میتوانند مانع از پیشرفت گروه منسجم Alpha Hackers شوند اما همین افراد هم خواهند دید که هرگز این عمل برایشان میسر نیست و ما همچنان بر روی خط سیر پیشرفت به جلو خواهیم رفت.

اما من سوالی را از تک تک این افراد که همگی زیر مجموعه ای از گروه آشیانه هستند دارم که شاید در صحبتهای بالا هم به آنها اشاره کرده باشم. دوستان عزیز با انجام این کار به چه هدفی دست پیدا کردید و به چه چیزی رسیدید؟ آیا من مدیر سرور بودم که سطح علمی من زیر سوال رود؟

و همچنین توصیه ای واقعا دوستانه برای مدیران وب سایتهای آموزشی در این زمینه دارم و آن اینکه امیدوارم به جای آموزش های بی فایده که چیزی جز خجالت و بردن آبرو برای ایران و ایرانی ندارد روش آموزشی خود را عوض کنند و اگر علم آن را ندارند ابتدا آن را فراگیرند سپس آن را به دیگران انتقال دهند تا وقتی نام هکرهای ایرانی بر زبان هر فرد جاری میشود بتوانیم سرمان را بالا بگیریم و از اینکه یک هکر ایرانی هستیم بر خود ببالیم.

به امید رسیدن به آن روز بزرگ

مدیر تیم Alpha Hackers
White-Knight

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد