واسه دل خودم. . .

واسه دل خودم. . .

پایدار تا پای دار
واسه دل خودم. . .

واسه دل خودم. . .

پایدار تا پای دار

اس ام اس به سلامتی..




به سلامتی اونایی که

هم دل دارن و هم معرفت

اما کسی رو ندارن

.

.

.

به سلامتی اونی که آرزو بود

نفس بود … آرامش بود … رویا بود …

ولــــی خاطره شد …

بغض شد … درد شد … کابوس شد

بابت تاخیر این چند روزه معزرت می خوام یه سری مشکلات بود از این به بعد خیلی بهتر سایت اپدیت خواهد بود لطفا با ارسال مطالتون از طریق لینک بالای سایت در مشارکت کنید

.

.

.

سلامتیه دختری که یه لحظه قدم زدن با عشقشو با هیچ ماشین مدل بالایی عوض نمیکنه

.

.

.

و بیشتر به سلامتیه اونایی که دردشون دوا نداره

غم و غصشون شفا نداره

.

.

.

سلامتی رفیقی که کمرمو شکوند….. اما من هنوزم دلا دلا دوسش دارم . سلامتی رفیقی که جریمه رفیقشو گردن گرفت پای چوبه دار گفتن اخرین خواستتو بگو: گفت به رفیقم بگید شرمنده بیشتر از این نتونستم واسش کاری کنم

.

.

.

به سلامتی اونایی که

هم دل دارن و هم معرفت

اما کسی رو ندارن

.

.

.

به سلامتی اونی که آرزو بود

نفس بود … آرامش بود … رویا بود …

ولــــی خاطره شد …

بغض شد … درد شد … کابوس شد

.

.

.

سلامتیه اونایی که براشون مهم نیست

عشقشون قشنگترین موجود دنیا باشه

فقط میخوان کسی کنارشون باشه

که بشه باهاش قشنگترین دنیا رو ساخت

.

.

.

به سلامتی پدری که نمی توانم را در چشمانش زیاد دیدیم

ولی از زبانش هرگز نشنیدم

.

.

.

به سلامتی ۳ یار :

غــــــــــــــــــم

فَــــــــــــــــندک

ســــــــــــــــــیگار

.

.

.

به سلامتی مادر که اگه یه تک سرفه بزنیم

می شن پرستارٍ بخشِ مراقبت های ویژه

.

.

.

به سلامتی اونی که تیکه می ندازه تا بچه ها بخندن

اما تا آخر کلاس باید دم در وایسه

.

.

.

سلامتی کسی که

همه چیزت رو به خاطرش از دست دادی

ولی اون دیگه نمی خوادت

.

.

.

به سلامتی دختر معلولی که گفت :

خوشحالم که هر کسی منو می بینه

فقط و فقط یه جمله می گه : خدا رو شکر!

.

.

.

به سلامتیِ اونی که وقتی بودیم باهامون حال کرد ، اگه نبودیم ازمون یاد کرد

اونی که اگه بودیم دعامون کرد ، اگه نبودیم آرزومون کرد

اونی که وقتی بودیم خندید ، اونی که وقتی نبودیم نالید

سلامتیِ اونی که هرچند دلخور بود ولی واس دلخوشیِ ما خندید

.

.

.

به سلامتی کاج که تو اوج یخ بندون زمستون ذات سبزش رو نشون میده وگرنه توی تابستون که هر علف هرزی ادعای سبزی داره …

.

.

.

به سلامتی کسی که دلتو شکسته

اما خبر نداره اون چیزی که شکسته

تصویر زیبایی بوده که از خودش ساخته بودی

خنده دارترین اس ام اس سال 93

خنده دارترین اس ام اس سال 93

به نظرم می تونن دیوارای حموم رو از جنس لیف درست کنن
که آدم راحت مثل خرس کمرشو بکشه به دیوار دیگه !
اینهمه مشقّت برای لیف کشیدن کمر نکشه !
بابا یه ذرم مارو درک کنید خوب شاید حال نداشته باشیم

 

••••••••••••• اس ام اس طنز •••••••••••••

 

اول خط سوار تاکسی شدم 1نفر مونده بود تاکسی پر شه بعد نیم ساعت یه دختره اومد راننده به شوخی گفت: خانوم ما 1ساعته منتظر شماییم..
دختره هول شد گفت: ببخشید خواب موندم..
.
.
.
.
ینی ما 4نفر که ترکیدیم. خود تاکسیه از شدت خنده استارت نمیخورده…

 

••••••••••••• اس ام اس طنز •••••••••••••

 

سلامتی دختری که ….. وقتی فهمید وضع مالی دوس پسرش خوب نیس ….
.
.
.
.
باهاش بهم زد که…بیشتر از اینا تو خرج نیفته…
حالا هی شما بگید دخترا بدن

 

••••••••••••• اس ام اس طنز •••••••••••••

 

مورد داشتیم طرف با دنده اتومات هم خاموش کرده

 مدیونید اگه فکر کنید  دختر بوده

 

••••••••••••• اس ام اس طنز •••••••••••••

 

ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺁﻣﻮﺧﺖ ﻫﺮ ﭼﯿﺰ ﻗﯿﻤﺘﯽ ﺩﺍﺭﺩ ؛ ﭘﻨﯿﺮ ﻣﺠﺎﻧﯽ ﻓﻘﻂ ﺩﺭ ﺗﻠﻪ ﻣﻮﺵ ﯾﺎﻓﺖ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ

 

••••••••••••• اس ام اس طنز •••••••••••••

 

ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺍﺯ ﺟﻠﻮ ﯾﻪ ﺭﺳﺘﻮﺭﺍﻥ ﺭﺩ ﻣﯿﺸﺪﻡ ﺭﻓﺘﻢ ﺩﺍﺧﻞ ﮔﻔﺘﻢ ﺍﻗﺎ ﺟﻮﺟﻪ ﺩﺍﺭﯾﺪ؟ ﮔﻔﺖ : ﺁﺭﻩ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﮔﻔﺘﻢ ﺑﻬﺶ ﺁﺏ ﻭ ﺩﻭﻧﻪ ﺑﺪﯾﻦ ﻧﻤﯿﺮه ﮐﺼﺎﻓﻂ ﺗﺎ ﺁﺧﺮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﺑﺎ ﻟﻨﮕﻪ ﮐﻔﺶ ﺩﻧﺒﺎﻟﻢ ﮐﺮﺩ

 

••••••••••••• اس ام اس طنز •••••••••••••

 

میدونید فرق بین نارنگی و پرتقال چیه ؟
.

.
.
نارنگی شلوار کردی میپوشه ولی  پرتقال ساپورت
نه جون من اطلاعات رو کیف کردی ؟

 

••••••••••••• اس ام اس طنز •••••••••••••

 

بعد از اتمام ماه مبارک رمضان فرشته ها از کسانی که جان سالم به در برده اند تست دوپینگ می گیرند!…

 

••••••••••••• اس ام اس طنز •••••••••••••

 

سلامتی دختری که عروسی عشقش بود بایه دستش اشکشو پاک میکرد و با اون دستش  میزد به شونهای عروس و میگفت مواظب داداشم باشیااا

 

••••••••••••• اس ام اس طنز •••••••••••••

 

امروز یه پشه خیلی اذیتم میکرد خلاصه رفتم اخر اتاق گیرش اوردم .تا اومدم بکشمش بهم گفت بابا……تازه فهمیدم خون من تو رگ هاشه …بغلش کردم و تا صبح با هم گریه کردیم  .

 

••••••••••••• اس ام اس طنز •••••••••••••

 

انقده بدم میاد وقتى دارم روى آهنگ میخونم خواننده هه اشتباه میخونه!

 

••••••••••••• اس ام اس طنز •••••••••••••

 

ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ
.
.
.
ﺩﺯﺩﻩ ﺟﻠﻮﺷﻮ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﮔﻔﺘﻪ ﻣﻮﺑﺎﻟﺘﻮ ﺑﺪﻩ ﺑﯿﺎﺩ ، ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺷﻤﺎﺭﻩ
ﻣﻮﺑﺎﯾﻠﺸﻮ ﺩﺍﺩﻩ ، ﺑﺎ ﻫﻢ ﺩﻭﺳﺖ ﺷﺪﻥ و ازدواج کردند ﺍﻻﻧﻢ ﺩﻭﺗﺎ ﺑﭽﻪ ﺩﺍﺭﻥ

 


چند تا جمله جالب...

نکته : این موارد فقط جنبه طنز دارد و برداشتی غیر از طنز ندارد …

  هدف ما فقط طنز است و طنز

 

مردمی که بیشتر ورزش میکنند ، بیشتر عمر میکنند ….

اما چند سال بیشتر را در باشگاه عرق میریزند !

.

.

.

مطالب خنده دار

یه پشه مشاهده کردم تو اتاق.رفتم یه دماسنج آوردم نشستم جلوش نشونش دادم

و باهاش منطقی بحث کردم که هنوز سرده هوا.اونم قبول کرد و رفت !

.

.

.

یکی از دوراهی‌های زندگی وقتی‌ است که نمی‌دانید

در شیشه‌ای مقابل‌تان را باید «بکشید» یا «فشار دهید»!

.

.

.

طنز نوشته های خنده دار

دوست عزیز، در هنگام دروغ گفتن حداقلِ شعور را برای مخاطب خود متصور شوید !
مچکرم …!

.

.

.

بعضی وقتا شنیدن یه
" بگو ببینم چه مرگته "
از یه رفیق خیلی بیشتر از حرفای کلیشه ای
"عزیزم چی شده"
بیشتر میچسبه….!

.

.

.

فکر کنم خدا وقتی داشت دماغ ما ایرانیا رو می آفرید دکمه Caps Lock رو فشار داده بود…

.

.

.

دو ساعت پشت تلفن معطلی که گوشی رو برداره، تا میایی خمیازه بکشی یارو میگه الو!

.

.

.

دیدن یه سوسک توی اتاق خواب درواقع مسئله خاصی نیست
مسئله خاص از اونجا شروع میشه که : سوسکه ناپدید میشه… !!

.

.

.

این روزا اگه تو خونه باهاتون مهربون شدن فرار کنید ، قضیه خونه تکونی جدیه

.

.

.

جملات طنز جالب

یادش بخیر قدیمـا رو عیدی فک و فامیل حســـــاب باز میکردیم

امسال خیلـــی بهمون لطف کنن ماچمون میکنن…!

.

.

.

تا حالا دقت کردین وقتی می خوایم یقه لباس یا روی سینه رو نیگاه کــنیم لب و لوچه آدم کج میشه ! همین الان امتحان اگه کن باورت نمیشه !

.

.

.

من موندم این مخترع نون تافتون چه فکری کرده این همه سوراخ گذاشته رو این نوون؟؟؟

یه لقمه درست حسابیم نمیشه گرفت همش نشت میکنه!

.

.

.

جالبترین جملات طنز کوتاه

فقط یه ایرانی میتونه بعد از شنیدن صدای پیغامگیرِ تلفن بگه "عِـه رفت رو پیغامگیرشون" و سریعاً تلفن رو قطع کنه :خخخخخ

.

.

.

قدیما یه چیپسایی بود تو شهربازی و… که هیچ نوع اسم و بسته بندی نداشت،

تو پلاستیکای شفاف و دراز میریختن و سرشو منگنه میکرد. خیلی خوشمزه بودن

۱ دونه اش می ارزید به ۱۰ تا بسته از این چیپسا که همش توش هواست !

.

.

.

بعضی‌ آهنگ‌ها هستن که گوش میدی میگی‌

"من کی‌ زندگیمو واسه این تعریف کردم که این از روش آهنگ ساخته؟؟

.

.

.

من به هر تحقیری که شدم با صدای بلند خندیدم ….

نام مرا گذاشتند "با جنبه" ! بی آنکه بدانند؛

خندیدم تا کسی صدای شکسته شدن قلبم را نشنود

.

.

.

والــدیــــن گـرامـــی‌ ..

اگر دخترتون هنگام خوندن اس ام اس ،یک لبخندِ احمقانه رو صورتش نقش میبنده ..
اون اس ام اس از دوست پسرشه ..
قلم پاشو میتونید خورد کنید

.

.

.

یه زمانی بهمون میگفتن "یه دقیقه از اون اینترنت لامصب بیا بیرون میخوام تلفن کنم" !!

.

.

.

.

سلامتیه پـــــت و مــــت

چون نه هیچی تو مغزشون بود،نه هیچی تو دلشون!

.

.

.

چاه مکن بهر کســـــــــــی، خستــــــــه میشی :: ضرب المثـــــــل شــــــــــیرازی

.

.

.

هنوز هستن پسرایی که میزنن بغل، از ماشین پیاده میشن، میرن جلو دختره،
چند دقیقه التماسش میکنن تا شماره‌شون رو بگیره!
نسلشون منقرض شه به حق پنج تن آل عبا

عوضش هستن پسرایی که واسه دختر می زنن کنار، دختر میاد سوار شه می گازن میرن…!
خدا نگهشون داره :دی به حق همین شب عزیز !!

.

.

.

.

ما از اون پیرمرد، پیرزنای بی آزاری میشیم که حوصله ی کسی رو سر نمیبریم !

یه لپ تاپ بهمون بدن همه چی حله ! )

.

.

.

کلاهک هسته اى ، نابودی ۲۰۱۲، زلزله ،سیل و…

هیچکدام به اندازه ۳ عدد میس کال مامانت ، ترسناک نیست !

.

.

.

انقدر بدم میاد از اینایی که توهم شدید دارن، فکر می کنن بقیه همیشه دارن چشمشون می زنن !!!!!!

.

.

.

یه مثل کامپیوتری هست که میگه :
حال ما اینــقــدرا هـم خوب نیست ، فـتـوشـاپــه !

.

.

.

این دخترایی که تا بهشون میگی سلام خانوم میگن لطفن مزاحم نشو ||
خب لامصب واسا ببین چیکار داره طرف بعد خود داف پنداری کن

.

.

.

من مسئول چیزی هستم که میگم، نه چیزی که تــــــو ازش برداشت میکنی ….!!!

.

.

.

آقای من ، خانم من ، فدات شم ، قربونت برم ، نوکرتم

دوست عزیز ! کلاس ، داشتنیه … گذاشتنی نیست …

.

.

.

با این گرونی گوشت ، دیگه کم کم آبگوشت تبدیل میشه به off goosht!..

.

.

.

یه ضرب المثل ایرانی هست که هیچی نمیگه…

همینطور فقط زل میزنه تو چشات… (۰-o)

.

.

.

در قسمتی شاعر میفرمایند: ای جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی اخماتو وا کن

.

.

.

.

هموجور که نمره دلیل بر هوش نیست… سن هم دلیل بر فهم و شعور نیست !!!

.

.

.

یه مَثَل ایرانی هست که میگه
عمر دست خداست، پراید وسیله است!

.

.

.

ای خدا دمت گرم ما رو بفرست به مرحله ی بعد دیگه!! این مرحله که همش غولــــــــه!!!

.

.

.

.

یارو کتاب نوشته , چگونه ۱۲۰ سال عمر کنیم , بعد خودش تو ۶۷ سالگی مرده !!!

.

.

.

راستی
یکی از دغدغه های دوران کودکی من این بود که "نخ" وسط نبات چی کار می کنه آخه؟!

.

.

.

سلامتی اون سربازی که ۵۵ دقیقه واستاد تو صف تلفن

که ۳ دقیقــه با عشقش حرف بزنه،

ولی هرچقد زنگ زد بازم پشت‌خطی بود …

.

.

.

.

از من به شما نصیحت:

کسی که همیشه سعی میکنه بقیه رو شاد کنه
بیشتر از همه تنهاست
اون رو تنها نذارید
چون هیچوقت به شما نمیگه که بهتون نیاز داره …

.

.

.

یکی از ایرادای ِ موبایل اینه که وقتی ییهو قطع می کنی صدای ِ کوبیده شدنِ گوشی اون ور نمی ره…!!!
باید یه فکری کرد بالاخره…
پس این دانشمندا چی کار می کنن؟!! :دی

.

.

.

تا حالا دقت کردین وقتی برمیگردیم خونه و میخوایم اون چیزی رو که جا گذاشتیمُ برداریم ، با زانو و با زحمت زیاد میریم تو خونه که فرش کثیف نشه ولی برگشتنش خسته می شیم با کفش از رو فرش رد می شیم )))

.

.

.

تا حالا دقت کردین وقتی با تمام احساس به یکی می گین دوسِت دارم,

اونم با تمام احساس!! می گه : me 2 !!!

.

.

.

بعضی ها شانس درِخونشونو نمیزنه
لامصب درست میزنه وسطِ پیشونیشون !

.

.

.

آیا میدانستید با همین کارتهای عضو شبکه شتاب که در دست دارید میتوانید بجای دریافت وجه نقد از این دستگاه و اون دستگاه
درزهای لپتاپتان را تمیز کنید؟!!؟
نــــــــــــــــــــه خدائیش میدونستید؟؟؟؟

.

.

.

من در شهری زندگی می کنم که یکی از معروف ترین سمفونی های موزارت را روی دنده عقب وانت می گذارند! (موقع عقب‌عقب رفتن وانت پخش میشود!)

.

.

.

کاف حرف جالبیه. وقتی به «مرد» بچسبه تحقیر می‌کنه. وقتی به «نارنج» بچسبه تخریب می‌کنه. اما وقتی به «لواش» بچسبه معجزه می‌کنه

.

.

.

به کنار من اگر می آیید ، نرم و آهسته بخوره تو سرتون …!
همون بیاین خودش کلیه

.

.

.

یکی از کارهایی که به من اعتماد به نفس میده اینه که پسووردم رو بســـــیار سریع وارد کنم….. و درست باشـــه :دی

.

.

.

دیروز دیدم پشت یه ماشین نوشته بود:
"به هرکی که دل بستم فرداش بهم گفت شارژ داری واسم بفرستی!!"

.

.

.

یه قانونی هست که میگه :

همیشه یه آهنگ توی پِلی لیستت هست که همیشه ازش رد میشی
اما هیچ وقت پاکش نمی کنی!

.

.

.

بند انداز برقی صورت و بدن ، سنگ پا ، گل سر جادویی ، عطر جادویی گل سنجد ، ساعت LE…D ، لیزر پوینتر ، شارژر اضطراری موبایل ….
[ سایتهای ایرانی ، نتیجه ی جستجوی مقاله ]

.

.

.

یکی از مهیج ترین تفریحاتِ آقایون

تماشای پارکِ دوبل بانوان است !

.

.

.

دوستم زنگ زده میگه اس ام اس در مورد سرما خوردگی داری بهم بدی ؟!؟

من

اینترنت جهانی

.

.

.

یکی از سرگرمی های پلید من اینه که توی جمع هدفون میزارم گوشم . آهنگ پلی نمیکنم. بعد گوش میکنم ببینم بقیه راجع به من چی میگن…

امتحان کنین جواب میده )

.

.

.

وضعِ نت یه جوری شده که ،
هفت هشت تا تب باز می کنی،
بعد مثل سیخای کباب هی دونه دونه ازاون اول تاآخر بهشون
سرمیزنی ببینی درچه وضعیه،لود شده یا نه..!
والاااااا ….

.

.

.

بعضـی از آدم ها شبیه سوراخ های اول کمربنـدن

همیشه هستن اما هیچ وقت به کارت نمیان !

.

.

.

دقت کردین لب آدم هیچ وقت تبخال نمیزنه مگه این که ۲۴ ساعت بعدش عروسی یا مهمونی دعوت باشی…!

.

.

کلا هروقت عجله داشتی باشی به چراغ های قرمز میخوری
ولی اگه بخوای یه اس ام اس رو تا آخر بنویسی، همه چراغا سبز میشه !!

.

.

توجه مهم :

دخترها از آنچه در زمستان میبینید لاغرترند !

.

.

.

.

از دختره پرسیدم با کدوم Browser با اینترنت داری کار میکنی؟
سافاری؟ اکسپلورر؟ اپرا؟ فایرفاکس؟ …
میگه با اون که اولش گوگل رو باز میکنه

.

.

.

دوغ قبول!
شیرکاکائو قبول!
آبمیوه پاکتى قبول!
اصلا نوشابه هم قبول!
آب معدنى رو دیگه برا چى تکون میدى؟!
… … همش همونه !!!

.

.

.

نابینا و گیلاس

نابینا: مگر شرط نکردیم از گیلاسهای این سبد یکی یکی بخوریم ؟
بینا : آره
نابینا : پس تو با چه عُذری سه تا سه تا می خوری ؟
بینا : تو واقعا" نابینایی ؟!
نابینا : مادرزاد!
بینا : پس چطور فهمیدی من سه تا سه تا می خورم ؟!
نابینا : واسه این که من دو تا دو تا می خورم و تو معترض نمی شی :دی

.

.

.

وقتی کباب با برنج میخوریم ۹۰%حواسمون به اینه که هر دوتاش باهم تموم شه !

.

.

.

داشتیم وسایل انباری رو مرتب می کردیم، مامانم یه مداد رنگی ۲۴ رنگِ قاب فلزی از تو یه کارتن در آورد.
زد زیر خنده گفت: می دونی چیه؟
گفتم: نه!
گفت: این رو خریده بودم هر وقت معدلت ۲۰ شد، بهت بدم، ولی حیف که نشد.

 

.

.

دیشب که خوب می خوردین

این چی چیه آوردین !؟

گروه کُر بانوان در مراسم پاتختی ))

اینم یه مدلشه:

این چی چی بود آوردین؟
گندشو در آوردین!
دستت وبال گردنت
با این کادو آوردنت
هفت روز هفته خوردین
همینو فقط آوردین؟!!!

.

.

.

مامانم : پسرمون شام نخورد .. خاک به سرم .. حتمأ معتاد شده ..!
بابام : نه بابا حتماً بیرون یه چیزی با اون دخترا کوفت کرده …
و هیچکس ندانست من هیچوقت کوکو سبزی دوست نداشتم !!

.

.

.

آقــا واقعـــاً مــن مــونـــدم !
جمعیـــت دختــــرا ایــنــقــــد زیـــاده .. پــس چــرا شمـــاره شــانـسـى میــگیــرى هــمـش پـســر جــواب میــــده ؟!

.

.

.

باید تو چشم اونایی که واسشون کاری میکنی اما تشکر نمیکنن زل بزنی بگی :

وظیفم نبود، لطف کردم !!

.

.

.

خداییش لذتی که تو سواری بر خر شیطون هست تو سواری لامبورگینی نیست :دی )

.

.

.
دقت کردین وقتی حقیقت رو می دونین،گوش دادن به دروغای طرف مقابل چقدر لذت بخشه؟!


شعری خیلی باحال و خنده دار! دخترا نخوانند

شعر طنزیگفته ام خیلی قشنگ                 نقد کن اما بدون فحـش و جنـگ
دختری با مادرش در رختخــــــواب                      درد و دل میکرد با چشمی پر آب

گفت مادر! حالم اصلا خوب نیست                        زندگی از بهر من مطلوب نیست
 
گو چه خاکی را بریزم بر سرم                          روی دستت باد کــردم مادرم


سن من از 26 افزون شده                                  قلب من آتش گرفته خون شده

هیچکس مجنون این لیلا نشد                           شوهری از بهر من پیدا نشد


غم میان سینه شد انباشته                             بوی ترشی خانه را برداشته
 
مادرش چون حرف دختر را شنفت                    خنده بر لب آمدش آهسته گفت:
 
دختـرم بخت تو هم وا میشود                           غنچه ی عشقت شکوفا می شود
غصه ها را از وجودت دور کن                            این همه شوهـر یکی را تور کن
  

گفت
دختر:‌ مادر محبوب من‼                            ای رفیق مهـربان و خوب من

گفتـه ام با دوستـانم بارهـا                               من بدم می آید از این کار ها


در خیابان یا میان کــوچه ها                              سر به زیرم با وقارم هر کجا

کی نگاهی میکنم بر یک پسر                           مغز یابو خورده ام یا مغز خر؟؟

غیر از آن روزی که گشتم همسفر                     با سعید و یاسر و داود خطـر

با سه تاشون رفته بودیم سینما                        بگـذریم از باقی این ماجـرا

یک سری هم صحبت یاسر شدم                       او خرم کرد آخرش عاشق شدم


یک دو ماهی یار من بود و پرید                          قلب من از عشق او خیری ندید

مصطفای حاج قلی اصغر شله                           یه زمانی عاشق من شد بله  
 
بعد هوتن یار من فرهــاد بود                             البته وسواسی و حساس بود


بعداز این وسواسی پر ادعا                               شد رفیقم خان داداش المیرا

یعد اون من عاشق مانی شدم                          بعد مانی عاشق هانی شدم  

بعد هانی عاشق نادر شـــدم                            بعد نادر عاشق ناصــر شدم

مادرش آمــــد میان حــرف او                            گفت: ساکت شو دیگه بی چشم و رو!

گرچه من هم در زمان
دختری                            روز و شب بودم به فکر شوهری

لیک جز آنکه تو را باشــد پدر                             دل نمی دادم به هر کس این قدر

خاک عالم برسرت خیلی بدی                         واقعا که پوز مادر را زدی (-̮̮̃-̃)

یه سوال ؟!

گاهی وقتا دلم میگیره......
چیکا کنم ؟!

یادت را از من نگیر

بگذار من هم مثل سهراب بگویم دلخوشی ها کم نیست

آدم های خوب نه خاطره اند نه تاریخ

بلکه حقیقت روزگارند درست مثل خودت

وقتی تو با منی

ترافیک می تونه بهترین مکث عالم باشه

 
 

خاطری گر نظرم هست همه خوبی توست

حسرتی گر به دلم هست همان دوری توست



ساده که باشی زود حل می شوی

می روند سراغ مسئله ی بعدی



خواستم بگم همیشه محتاج همین نگاهم

فقط آروم به گوشیت نگاه کن

نذار گذر زمان خسته یا دلگیرش کنه


تنهایی همین است

تکرار نامنظم من بی تو

بی آنکه بدانی برای تو نفس می کشم



تاریخ شارژ ارادت ما به شما

تا وقتی نفس باقیست اعتبار دارد


سوگند میخورم به جز حضور تو

هیچ چیز این جهان را جدی نگرفته ام حتی عشق را


مواظب گرمای دلت باش

تا کاری که زمستان با زمین کرد

زندگی با دلت نکند


فهمیدن عشق را چه مشکل کردند

ما را ز درون خویش غافل کردند

انگار کسی به فکر ماهی ها نیست

سهراب بیا که آب را گل کردند


گفتی که دگر در تو چنان حوصله ای نیست

گفتم که مرا دوست نداری گله ای نیست

رفتی و خدا پشت و پناهت به سلامت

بگذار بسوزد دل من مسئله ای نیست

اس ام اس....



چــقــدر مــتــفــاوتـــنــد آدم هــا

عــشــق بــرایی یــکــی دلــگــرمــی

و بــرای دیــگــری ســرگــرمــی !


زندگی بازی گرفتن دیگران نیست

که روزی عاشقش باشی و روزی قاتلش


بیچاره دلم با دیدنت باز هم لرزید

نمی دانست تو همان بی وفای دیروزی

بیچاره دل است عقل ندارد 


 

بعضی وقت ها

چنان کیشت می کنند

که سال های سال مات می مانی

اس ام اس بی وفایی و جدایی

SMS BiVafayi Jodayi

ﻏﺮﯾﺒــــﻪ ﻫﺎ ﮐﻪ ﻫـﯿﭻ

ﺩﻭﺳـــــــﺘﺎﻥ ﻫﻢ ﮔـﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﯼ ﺩﻭ ﺳﻪ ﺧﻂ ﺑﯿﺸﺘﺮ

ﺣﻮﺻــــــﻠﻪ ﺍﺕ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺭﻧـــــﺪ

اس ام اس بی وفایی و جدایی

SMS BiVafayi Jodayi

بهم می گفت با دنیا عوضم نمی کنه !

راست می گفت با دنیا نه

با یکی دیگه عوضم کرد !

اس ام اس بی وفایی و جدایی

SMS BiVafayi Jodayi

برای کسی مُردم که برایم

نه تب کرد

نه سرفه

نه حتی عطسه!

اس ام اس بی وفایی و جدایی

SMS BiVafayi Jodayi

یادتان باشد هیچ وقت در زندگی خود!

نقش نیش های مار ” ماروپله” را بازی نکنید

شاید دیگر توان دوباره بالا آمدن از نردبان را نداشته باشد

همان کسی که به شما اعتماد کرده بود

اس ام اس بی وفایی و جدایی

SMS BiVafayi Jodayi

رفت

تو را به خدا سپرد

و خودش را به دیگری !

اس ام اس بی وفایی و جدایی

SMS BiVafayi Jodayi

هر که مرا دید تو را نفرین کرد

و من حواس خدا را پرت کردم که مبادا بشنود !


روی کارت برایش نوشتم به امید فردای بهتر

دو هفته بعد شنیدم ازدواج کرده

تازه فهمیدم آن روز الف فردا را یادم رفته بود

اس ام اس بی وفایی و تنهایی

SMS BiVafayi Tanhayi

چشمانم را به نابینایی می فروشم

تا کسی را که دوست دارم با دیگری نبینم

اس ام اس بی وفایی و تنهایی

SMS BiVafayi Tanhayi

این روزها پر طرفدارترین بازی در بین آدم ها

بازی با احساسات است

اس ام اس بی وفایی و تنهایی

SMS BiVafayi Tanhayi

می تــــرسم

می ترســم کســـی بــویِ تنـــت را بگیـــرد

نغمـــــه دلـــت را بشنـــــود

و تــــــو خـــو بگیــــری بــه مانــدنــــش

چــــه احســـاس خــط خطـــی و مبــهمی ست

ایــــن عاشقـــــانـــه های حســـــودی مـــن!

اس ام اس بی وفایی و تنهایی

SMS BiVafayi Tanhayi

نمی دانم گنجشک ها که شبیه هم هستند

چه طور همدیگر و می شناسن؟

و نمیدانم چند نفر شبیه من هستند

که تو دیگر مرا نمی شناسی

اس ام اس بی وفایی و تنهایی

SMS BiVafayi Tanhayi

حل شده ام مثل یک معما

راست می گفتی که خیلی ساده ام

اس ام اس بی وفایی و تنهایی

SMS BiVafayi Tanhayi

وقــتی دست فــشردیــم و قـــول دادیـــم

فقــــط دست تــو مـردانـه بــود

و  قـــــول من

اس ام اس بی وفایی و تنهایی

SMS BiVafayi Tanhayi

خوابــــــم را درست تنظیـــــم کرده ام

روی بــــــی تفاوتـــــی های تــــــــــو

تــــــو روزنــــــامه ات را میخوانی

من دیگری را خواب می بینم

از خواب کــــــه بیدار شــــــوم بــــــی حسابیم

یک – یک بــــــه نفع روزمرگــــــی

اس ام اس بی وفایی و تنهایی

SMS BiVafayi Tanhayi

اینجا همه ی برادران قابیلند

با وسوسه های ناتنی فامیلند

از ترس خیانت به رفاقت ای عشق

اینجا همه ی رابطه ها تعطیلند

اس ام اس بی وفایی و تنهایی

SMS BiVafayi Tanhayi

بــــوی رفـتن مــی دهــی

عطـــر تـــازه ای خــــریــــده ای ؟

اس ام اس بی وفایی و تنهایی

SMS BiVafayi Tanhayi

تـمـام مـعـلوم هـا و مجـهـول هایـم را

بـه زحمـت کـنـار هـم مـی چـیـنم

فـرمـول وار

مـرتـب و بـی نـقـص

و تــو بـا یـک اشـاره هـمـه چـیـز را در هـم می ریــزی