واسه دل خودم. . .

واسه دل خودم. . .

پایدار تا پای دار
واسه دل خودم. . .

واسه دل خودم. . .

پایدار تا پای دار

به ما هم گفتن !!





این خبر از سایت رسمی محسن یگانه می‌باشد و سایر خبر‌های دیگر درمورد ازدواج محسن یگانه اعلام خواهد شد …

بدون هیچ حرف اضافه پیغام محسن یگانه برای شما دوستان عزیز:سلام به همه هوادارای گلم که بعد از خدا هر چی دارم از محبت و لطف بی نهایت شماستاز اهواز باهاتون صحبت می‌کنم… ۲ ساعت مونده به اجرا…بی مقدمه بگم…
خبر اینکه …… ازدواج کردم!توضیحات برای بعددوستدار همیشگی شما، محسن یگانه!سایت آی آر تو و همه ی هواداران محسن یگانه عزیزآرزوی روزگاری خوش و آرامش و خوشبختی و سعادت بسیار زیاد برای محسن یگانه و همسر محترم ایشان دارد و از خداوند بزرگ می خواهیم که هیچگاه دست رحمت خود را از شانه‌های زندگیشان بر ندارد.

کمک.....

دیگه واسه update وبلاگ کم آوردم.......................یه نظر بدید ............






آیا می دانستید ؟!!!!

آیا میدانستید که: در مجسمه هایی که برای یادبود سربازها میسازند:
اگر 2 پای اسب بالا باشد آن سرباز در میدان جنگ کشته شده.
اگر 1 پای اسب بالا باشد سرباز بر اثر جراحات ناشی از جنگ مرده.

اگر 4 پای اسب روی زمین باشد آن سرباز به مرگ طبیعی مرده



آیامیدانستید که: مهاجرین انگلیسی در استرالیا با حیوان عجیبی روبرو شدند که بسیار بالا و دور می پریده. هنگامیکه از بومیان در مورد این حیوان با حرکات بدن پرسیده اند آنها در جواب گفته اند:
Kan Ghu Ru
که در زبان انگلیسی به Kangaroo تبدیل شده است.

در حقیقت منظور بومیان این بوده که "ما منظور شما را نمی فهمیم".


بپر ادامه مطلب...

ادامه مطلب ...

بهترین های کشتی کج(در مقابل من هیچن).......

"‌‌‌BaTiStA" 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

"undertaker" 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

plz dont shookhi with them!!!!!

‌بازی کنان برتر دنیا در بازی کانتر استرایک+عکس

counterstrike.blogfa.com






                Gux




                     dsn       



ادامه مطلب و در یاب........ 

ادامه مطلب ...

بدون شرح!

 

 

برو به ادامه مطلب.... 

ادامه مطلب ...

وقتی سوالات خود را از یک نادان می پرسید !!

1 ـ من تنها ماشینم رو فروختم تا بتونم پول بنزین رو فراهم کنم. اما این چند روز قیمت بنزین پایین اومده. به نظر شما الان چطوری می‌تونم ماشینم رو پس بگیرم؟
ما خیلی سعی کردیم با این پدیده تماس بگیریم، اما ظاهراً کامپیوترش رو فروخته بود تا هزینه اینترنت رو فراهم کنه!

2 
ـ من می‌خواستم امتحان کنم آیا کامپیوترم می‌تونه کارت اعتباریم رو بخونه یا نه؟ برای همین اونو داخل سی‌دی رام گذاشتم. اما سی‌دی رام گیر کرد و الان نمی‌دونم چطور باید بازش کنم؟
سی‌دی رام شما مشکلی نداره، فقط منتظره که کارمزد اسکن کارت اعتباری رو پرداخت کنین. سعی کنین هرطور می‌شه کارت عابر بانکتون رو به پورت USB وصل کنین!

3 
ـ موس من هر موقع از روی میز بلندش می‌کنم از کار می‌افته، من مطمئنم مشکل از سیستم عامل نیست. چون هم در ویستا و هم در لینوکس این مشکل وجود داره.
برای حل این مشکل کارت اعتباریتون رو داخل سی‌دی رام گذاشته و با لحن احترام‌آمیز به کامپیوترتون بگین که دوست دارین موستان به Logitech Air ارتقا پیدا کنه!

4 
ـ من 2 تا نارنگی با فاصله زمانی 2 ساعت از هم خوردم. چه اتفاقی برام می‌افته؟
این بستگی به این داره که این 2 تا نارنگی هسته هم داشتن یا نه؟ اگه هسته‌شون رو هم خوردین، سعی کنین تا 2 هفته از خوردن خاک و آب پرهیز کنین!

5 
ـ جایی وجود داره که بشه به صورت آنلاین سوال پرسید؟ مثلاً اگه تو یاهو باشه خیلی خوبه.
ما از شما عاجزانه می‌خوایم که اگه همچین جایی پیدا کردین، به ما هم بگین.

6 
ـ آیا راه‌حلی هست که بشه دو دو تا رو مساوی 5 کرد؟
آسون‌ترین راه‌حل اینه که یک قرص اکس بندازین بالا. یا این‌که جای 4 و 5 رو در شمارش اعداد عوض کنید.

7 
ـ چطور می‌شه در yahoo answers سوال پرسید؟
یه بسته قرص از دوست بالایی قرض کنین و بعد دو تا نارنگی به فاصله 2 ساعت از هم بخورین‌.